zompisch.blogg.se

Om du undrar...

Kategori: Allmänt

... Varför jag inte gjorde nåt så är det som så att jag åtminstonde bryr mig om din dotter, till skillnad från dig. Det är också då att jsg vill ha mina 8 lax men jag gör som jag gjorde för att en pissluffare som du kommer aldrig kunna få ihop 8 lax (Knark åsidodatt, såklart. Det har du på nåt konstigt sätt alltid råd med.) För att kunna reparera våran relation. Du möter mig i affären men utan vapen står du på ganska säkert avstånd, man kan ju undra varför. Fett skönt att slippa dig och dina idiotier. Du kan stanna i Äckel-Hålan och lura alla snorungarna att du är nån sorts galning man borde akta sig för, för det kommer en dag när inte bara dessa "vänner" sviker dig, utan också din partner. Jag vet att du är en fjant och du har inte kulorna att gå en 1-on-1 med mig med bara nävarna. Therefore, i bid thee a gentle fuck off. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: