zompisch.blogg.se

J&C

Kategori: Texter

Den här går ut till alla som genomlidit smärtan av mista någon. Som har gått igenom det jag går igenom. Shit vad jag saknar er...

 

Shuue Jonte, hur är läget långt där uppe?

Jora, här är det bra, jag fick den där jävla muppen

 

Han som tog dig ifrån oss, upp till våran gud

Där inget utom alla äpplen förbjuds

 

Jag har hämnats men mår ändå inte bra

Allt vart bara ännu mer knas

 

Jag tänker tillbaka på när vi rocked the show

You laced the track and i locked the flow

 

Jag skulle ge allt för ännu en minut med dig

Att få berätta vad du betydde för mig

 

Jag fortsätter slåss med den här skiten

Och jag börjar känna mig jävligt sliten

 

Men jag tar mig framåt mannen, även om det tar tid

Det känns liksom bättre, när jag vet att du fått frid

 

Så jag hedrar ditt minne med den här låten

Medans jag kickar om min homie, och sväljer gråten

 

 

(Ref)

 

Hej Caz, din homie Sonny här

Du vet väl att skulden än i mig skär?

 

Jag slog honom för att han gav sig på dig

Jag vet fan inte vad som flög i mig

 

Polis och ambulansen utanför ditt hem

Jag fattade ju redan här att du kommit i kläm

 

När jag såg hänga där helt sönderslagen

Caz, jag kommer aldrig, (att?) glömma den dagen

 

När jag kom hem hittade jag brevet du skrivit

Där du avslutade med att du nog lidit

 

Jag sitter här nu 8 år efter allt som hänt

Och berättar för dig nu hur jag känt

 

Ditt namn ska hyllas i kampen för våldslöst liv

Jag känner redan hur jag tar mina kliv

 

Min tankar på detta gör att jag kan le igen

Må du alltid vila i frid, min älskade vän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: