zompisch.blogg.se

Hjärtligt ihjälkomna skall ni våras!

Kategori: Allmänt

Så, nu skaffade jag en blogg också, då. Har ingen aning om hur aktivt
det kommer bloggas här,  mer än att jag känner att jag behöver nånstans
att ventilera, så detta är ännu ett försök att göra just det: ventilera.
Det som kommer skrivas här, mest, är nog mina färdiga,  oslipade
och ihopkast av låttexter som jag skriver. Dock tror jag att ett och ett
annat utlåtande av personliga åsikter m.m är oundvikligt.
All konstruktiv kritik uppskattas alltid, dock: "haters", "flamers,
"trollers" o.s.v kan sluta läsa här, och göra något annat istället, för era
kommentarer kommer ändå inte visas.Så, nu gör jag ännu ett
försök att ta tag i mina tankar och känslor, så får vi se vart det bär av!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: